Informacje o godzinach pracy Urzędu Miasta Olsztyna w czasie świąt i Sylwestra


Zarządzenie dotyczące pracy Urzędu Miasta w okresie świątecznym zostało ogłoszone. W związku z tym, 24 grudnia 2021 roku, w Wigilię, urząd pozostanie nieczynny. Natomiast 31 grudnia, w Sylwestra, mieszkańcy będą mogli skorzystać z usług urzędników w przyspieszonych godzinach pracy. Poniżej przedstawiono szczegóły dotyczące funkcjonowania urzędu w tych dniach.

W Wigilię, która przypada na piątek, 24 grudnia, Urząd Miasta Olsztyna oraz Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej będą zamknięte. Decyzja ta ma na celu umożliwienie pracownikom spędzenia czasu w gronie bliskich podczas świąt Bożego Narodzenia. Warto zatem zaplanować wszelkie sprawy urzędowe z wyprzedzeniem.

Natomiast w Sylwestra, 31 grudnia, urząd będzie otwarty dla mieszkańców Olsztyna. Godziny pracy zostały ustalone na okres od 7:30 do 15:30, co daje możliwość załatwienia pilnych spraw przed Nowym Rokiem. Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej w tym dniu będzie dostępny w godzinach 10:00-16:00, co daje mieszkańcom dodatkowe możliwości skorzystania z usług w tym okresie.

Źródło: Urząd Miasta Olsztyn


Oceń: Informacje o godzinach pracy Urzędu Miasta Olsztyna w czasie świąt i Sylwestra

Średnia ocena:4.92 Liczba ocen:24


Zobacz Także