W Olsztynie następują zmiany w godzinach pracy Punktu Obsługi Klienta, które mają na celu poprawę dostępności usług dla mieszkańców. Od poniedziałku, klienci będą mogli z niego korzystać do godziny 18:00. Zmiany wprowadzono, aby dostosować godziny otwarcia do potrzeb pasażerów komunikacji miejskiej. Szczegóły dotyczące nowego harmonogramu zostały już ogłoszone przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu.
Punkt Obsługi Klienta, zlokalizowany w centrum Olsztyna, otwarty będzie w każdy poniedziałek od godziny 11:00 do 18:00. Zwiększona dostępność ma na celu wsparcie pasażerów korzystających z transportu publicznego oraz ułatwienie zakupu biletów. Olsztyńskie punkty obsługi są istotnym elementem systemu komunikacyjnego, oferując nie tylko sprzedaż biletów, ale także pomoc informacyjną oraz wskazówki dotyczące poruszania się komunikacją miejską w mieście.
Oprócz fizycznej obecności w Punktach Obsługi Klienta, mieszkańcy mogą korzystać z różnych form zakupu biletów. Wciąż można składać wnioski o Olsztyńską Kartę Miejską oraz doładowywać ją online. Dodatkowo, bilety można nabywać w biletomatach zainstalowanych w pojazdach komunikacji miejskiej oraz w kilkunastu stacjonarnych urządzeniach rozsianych po Olsztynie. Dzięki tym możliwościom, mieszkańcy mają elastyczne i wygodne opcje zakupu biletów, co sprzyja jeszcze większej mobilności w mieście.
Źródło: Urząd Miasta Olsztyn
Oceń: Wydłużony czas pracy Punktu Obsługi Klienta w Olsztynie
Zobacz Także